Żyj każdą chwilą my friend's
Przywódca/Wice admin
Zatem ja rozpocznę
Mam na imię Ela, mam 25 lat i staram się trzymać tą gildie w ryzach (oczywiście z nieocenioną pomocą oficerów ). W LC gram od grudnia 2010, gra wciągnęła mnie po uszy.
Mieszkam w niewielkiej miejscowości pod Warszawą razem z moim mężem, z którym macie przyjemność grać, oraz z dwoma rudymi kotami- Feniksem i Maksiem (Zbieżność z nazwami z Last Chaos celowa).
Interesuje mnie cardmaking i scrapbooking. Wycinam, kleję, znowu wycinam, skladam i tak w kółko aż wyjdzie z tego małe dzieło sztuki Poza tym, kocham czytać książki Jonathana Carrolla i...Szymona Hołowni.
Jeśli coś jeszcze Cię interesuje to zapraszam do zadawania pytań w tym wątku
Główny admin
hmm pora na mnie
Mam na imię Dawid,lat 17,jestem oficerem . Gram w LC od marca 2012 roku,Jak Eli,tak i mi gra sie nie nudzi
Jestem mieszkańcem województwa Kujawsko-Pomorskiego,
Moje zainterwesowania to Motory , informatyka i oczywiscie LC
Przywódca/Wice admin
a masz jakiś motor?
Główny admin
dwa narazie miałem żaden nie wytrzymał mojej jazdy....Next motór..jak zdobede prawko na nie ^^
Witam a ja to Łukasz znany inaczej jako szef gildi mąż Eli
w grze WladcaPoZmroku cień 100 któryś tam lvl
To ja jestem sprawca tego całego zamieszania to ja wkręciłem Ele w szalestwo LC
Gram juz prawie 3lata.
Hobby: wędkarstwo , komputery elektronika
Składanie modernizacja serwis
Jestem uparty i dąże do celu 103 lvl w 2 miesiące po stracie starego konta
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez siara (2012-08-05 14:09:26)
Wojownik chaosu
Kurde ja jako że nowy jestem wpisuje post dopiero teraz. Mam na imię Kuba gram w LC jakieś parę godzin pojęcia nie mam żadnego ale będę sie starał. Lubie jeżdzić nie przepisowo motorami szczególnie tymi mojego TATY jak na razie nie wyciągam z tego żadnych wniosków ponieważ jestem jeszcze młody i morze całe życie przede mną. Jeszcze nie ogarniam tutaj wszystkiego więc mogę przyjąć każdą pomoc .
Przywódca/Wice admin